Інформаційні картки
Додаток 2
до рішення селищної ради
№55-3/VІІІ від 28.01.2025 р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням селищної ради
від 28.01.2025 р. № 55-3/VІII
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни
Ідентифікатор послуги 02266
Відділ ЦНАП виконавчого комітету Єрківської селищної ради
(найменуваннясуб’єктанаданняадміністративноїпослугита/абоцентрунаданняадміністративнихпослуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративно їпослуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. ім. В.Чорновола, 2, селище Єрки, Звенигородський район, Черкаська обл., 20505 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Пн : з 8.00.до 17.00 Вт: з 8.00.до 20.00 Ср: з 8.00.до 17.00 Чт: з 8.00.до 17.00 Пт: з 8.00.до 16.00 Сб: вихідний Нд: вихідний |
3 |
Телефон,адреса електронної пошти та вебсайт |
Тел.: (04742)90-2-18 Адреса електронної пошти: srerku@ukr.net |
Нормативніакти,якимирегламентуєтьсянаданняадміністративноїпослуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; Закон України “Про захист персональних даних” |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни” |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення особи щодо отримання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
2.Документ, що посвідчує особу громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України (для громадян України), посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або документа, який надає повноваження законному представнику або іншому представнику представляти заявника (договір про надання послуг з патронату над дитиною, договір про патронат над дитиною або наказ служби у справах дітей, рішення районної ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя, акт про факт передачі дитини, рішення суду про встановлення опіки, рішення суду про усиновлення, наказ служби у справах дітей, посвідчення опікуна, рішення суду про призначення опікуна, рішення суду про призначення піклувальника, посвідчення піклувальника, рішення про влаштування дитини до будинку сімейного типу або прийомної сім'ї, належним чином завірена копія нотаріальної довіреності), оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи). Витяг з інформаційної системи з питань поводження з військовополоненими або витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, свідоцтво про народження особи або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження особи та пенсійне посвідчення або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідка медико-соціальної експертної комісії (для непрацездатних батьків), свідоцтво про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу (для дружини (чоловіка)), свідоцтво про народження дитини або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження (для дітей), витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідку МСЕК (для неодружених повнолітніх дітей, визнаних особами з інвалідністю з дитинства І та ІІ групи або особами з інваліднісю І групи), рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення), сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування (для осіб, які перебували під опікою або піклуванням) – у разі звернення члена сім’ї полоненого або зниклого безвісти ветерана війна. 3. Інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті) щодо особи, на яку подається заява. |
9 |
Спосіб подання документів,необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява* для отримання адміністративної послуги та відповідні документи подаються суб’єктом звернення, уповноваженою особою або законним представником, за пред’явленням документів, що посвідчують особу та повноваження, особисто до центру надання адміністративних послуг незалежно від місця проживання/перебування. *Примітка: заява формується засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг. |
10 |
Платність(безоплатність)надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
1 день |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Підстав для відмови в наданні послуги немає*
*Послуга припиняється у разі,якщо надані відомості не пройшли арифметичного та/або формато-логічного контролю |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується особисто суб’єктом звернення, уповноваженою особою або законним представником у центрі надання адміністративних послуг |
Секретар селищної ради Алла ЯРЕМЕНКО
1. інф.картка включ.відомостей про фіз.особу до 01.07.2004https://rada.info/upload/users_files/26490504/61661ecc520fc2eba50d40813e36cc54.doc
2.інф.картка внесення змін до відомостей про відокремл.підрозділ юр.особи https://rada.info/upload/users_files/26490504/b6590bbfd08a82528228be008c710049.doc
3.інф.картка держ.реєстрація рішення про виділ юр.особи https://rada.info/upload/users_files/26490504/37c3e99faeba825baf2f4254eb0e4d93.doc
4. інф.картка ДР рішення про відміну рішення про прип. юр.особи https://rada.info/upload/users_files/26490504/3196200e8e01237470d9f60b667d1d70.doc
5.інф.картка з видачі витягу з ЄДРhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/9c578c0b1902efb7a2e6aafe87b38b8b.doc
6.інф.картка з видачі документів із реєстр.справи про фіз.юр. та ГФhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/6e1a7003fd4b4a9018e21e0b1606831a.doc
7.інф.картка з держ.реєстрації змін про фіз.особу https://rada.info/upload/users_files/26490504/59b726802a5de58144ec8d4ec264cab3.doc
8.інф.картка з держ.реєстрації змін про юр.особуhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/6442abee2ce6e2287da7e24db9aba9fb.doc
9.інф.картка зміни складу комісії з припинення юр.особиhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/2450d73ce446693351817fb62802af44.doc
10.інф.картка перехід юр.особи на підставі модельного статутуhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/2103a7b33419452d388fc66c5cbfcea2.doc
11.інф.картка переходу юр.особи з модельного статуту на власний установч.документhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/f4f743cc54149f212128bf92b73f8ff7.doc
12.інф.картка прип.відокремл.підрозд.юр.особиhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/d9617919749ed2ae6be44aec29c05d5a.doc
13.інф.картка припинення юр.особи в результаті її ліквідації https://rada.info/upload/users_files/26490504/0b4e56a089b5f69cb6851b64e788c32f.doc
14інф.картка припинення юр.особи в результаті її реорганізаціїhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/72cffd2feedcbcc701a8a970ddc50502.doc
15.інф.картка про прип. підпр.діяльності фіз.особи за її рішеннямhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/fe5bff33bc48a830648a8a0b23d022bc.doc
16.інф.картка про реєстрацію включ.відомостей про юр.особуhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/ac965a70965fd499c8edf12f0593706a.doc
17..інф.картка про реєстрацію фіз.особи підприємцемhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/00c543d701d479cc542c68d90741aaac.doc
18.інф.картка про створення юр.особиhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/e15ffe2cdcc6c5ca64b2a7b16fc33faf.doc
19.інф.картка рішення про прип.юр.особиhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/e06b09e8e11495e2318b2f0b0f2d1390.doc
20.інф.картка створ.відокремл.підрозд.юр.особиhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/af1184f411130f4452ab246c07e1f453.doc
21.Інформаційна картка Додаток 13 https://rada.info/upload/users_files/26490504/4fa931487116073eac22d7a4652f4c60.docx
22.Інформаційна картка Зняття з реєстрації https://rada.info/upload/users_files/26490504/99692b7e367c31dcb6bf94a0b2f5dcb6.docx
23.Інформаційна картка Реєстрація місця проживання https://rada.info/upload/users_files/26490504/45e3a77003a6a5716a09a856295105d2.docx
24.ІК смерть https://rada.info/upload/users_files/26490504/dea8f02ae127a263c62c72a44e08af13.docx
25.ІК шлюбhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/ba86ed2b87a1c8c6973ea306ea359f6c.docx
26.ІНК народженняhttps://rada.info/upload/users_files/26490504/d932cdd20784d35e792285ecbb1b4c4b.docx
27. ІНФОРМАЦІЙНА (ВИТЯГ ПРО ЗЕМЛІ)https://rada.info/upload/users_files/26490504/fa53781632d6bb55a2f4b3a7f59d88d0.docx
28.ІНФОРМАЦІЙНА (ВИТЯГ ПРО ОБМЕЖЕННЯ)https://rada.info/upload/users_files/26490504/76a106939758b0c3c86c08d9b86ce148.docx
29.ІНФОРМАЦІЙНА (ДОВІДКА)https://rada.info/upload/users_files/26490504/b90b8d7e17b99fbf50d16c89fd42b6d9.docx
30.ІНФОРМАЦІЙНА (ВИКОПІЮВАННЯ)https://rada.info/upload/users_files/26490504/94de850b8f40997b554c717918bd8e6c.docx
31.ІНФОРМАЦІЙНА (ВИТЯГ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ)https://rada.info/upload/users_files/26490504/7e36b7abd2a2bfc869a72b5bebb713fd.docx
32.МІСЦЕВІ ПОСЛУГИ 1https://rada.info/upload/users_files/26490504/65295fc8b6b8cbd9302453128c59a901.docx
33.МІСЦЕВІ ПОСЛУГИ 2https://rada.info/upload/users_files/26490504/f01deb337ca258a99d71d5d7151be79d.docx