Електронний кабінет роботодавця
Шановні роботодавці! Запрошуємо вас скористатися сервісом Державної служби зайнятості „Електронний кабінет роботодавця”!
Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому Ви можете з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет. Це комфортна та мобільна послуга служби зайнятості.
Щоб отримати доступ до власного електронного кабінету, необхідно звернутися до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.
Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу подати звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" , 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців", переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру. Крім того, передбачена можливість переглянути відео-резюме пошукачів роботи по всій Україні та скористатись формами документів з зручним посиланням на нормативно-правові акти.
Сподіваємось, що ця послуга сприятиме нашій подальшій плідній співпраці!
Більш детальну інформацію ви можете отримати в Катеринопільській районній філії Черкаського ОЦЗ за адресою: смт Катеринопіль, вул. Соборна,55а