Нові підходи в обслуговуванні населення
Фахівцями Катеринопільської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості нещодавно було проведено черговий вебінар із загальних питань зайнятості для безробітних. Метою проведення таких заходів стала необхідність координації взаємодії фахівців служби зайнятості та клієнтів в умовах карантину через застосування сучасних засобів зв’язку та поширення інформації про зміни у наданні соціальних послуг.
Під час участі у вебінарі учасники отримали інформацію про особливості взаємодії кар’єрного радника з клієнтом; види соціальних послуг та сучасні підходи їх отримання, а також ознайомилися з такими електронними сервісами служби зайнятості, як «Електронний кабінет шукача роботи», «Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри», «Моя професія: консультаційна мережа», «Освітній портал», а також сучасними освітніми онлайн платформами «PROMETEUS» та «CURSERA».
По завершенню вебінару усі учасники отримали вичерпні відповіді на питання. 2 осіб виявили бажання проходити навчання на освітній онлайн платформі «Cursera».
О. Палубінський, провідний фахівець з проворієнтації