Сучасні сервіси на допомогу клієнтам служби зайнятості
Сучасні сервіси на допомогу клієнтам служби зайнятості
Впровадження карантину у 2020 році не абияк змінило наш звичний життєвий устрій. Ця обставина змусила фахівців служби зайнятості шукати інших форм і способів забезпечення надання якісних послуг для клієнтів служби зайнятості, як безробітних так і роботодавців.
Зважаючи на впровадженні обмеження для роботодавців реалізовано електронний сервіс «Електронний кабінет роботодавця». Даний сервіс дозволяє: скоротити час для відвідування та подання звітності до центру зайнятості; ознайомитися з резюме шукачів роботи; перевірити реєстраційні дані суб’єкта господарювання тощо. На даний час 75 роботодавців Катеринопільського району зареєструвалися та мають власні електронні кабінети.
Для тих, хто шукає роботу стане у нагоді сервіс «Електронний кабінет шукача роботи». Користувачі даного сервісу отримують можливість: створення електронного резюме; здійснити самостійний пошук роботи; ознайомитися з можливостями професійного навчання; переглянути нарахування та виплату допомоги по безробіттю та інше. На даний час 34 особи з числа безробітних, які перебувають на обліку у Катеринопільській районній філії зареєстрували свої електронні кабінети.
Самоосвіта на сьогодні є необхідністю для усіх, хто дбає про власний професійний розвиток. Враховуючи це, службою зайнятості для безробітних реалізовано сервіс «Освітній портал державної служби зайнятості», який дозволяє пройти різноманітні безкоштовні курси, що дозволять розвивати особистісні компетенції, затребувані на ринку праці; отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи; навчитися складати резюме сучасного формату; підготуватися до співбесіди з роботодавцем; обрати освітні курси та вебінари для безробітних, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти служби зайнятості.
Враховуючи необхідність розвитку професійних та особистих навичок, службою зайнятості впроваджено сервіс «Платформа профорієнтації та розвитку кар’єри» та «Моя професія: консультаційна мережа». Використання цих ресурсів дає можливість користувачам дізнатися:
- Про свою професійну спрямованість;
- Дізнатися про наявність здібностей до підприємницьку діяльність;
- Визначити сильні та слабкі сторони своєї особистості;
- Визначити рівень комунікабельності, здатності працювати у команді, перевірити наявність лідерських якостей, стресостійкість.
На даний час можливостями цих платформ скористалися понад 50 катеринопільчан, з яких 22 -учні випускних класів.
Однією з нових форм роботи, запровадженої у службі зайнятості, є проведення вебінарів. Така форма дозволяє надавати інформаційні та консультаційні послуги дистанційно із забезпеченням зворотного зв’язку та охопленням більшого числа клієнтів. Починаючи з 2020 року Катеринопільською районною філією Черкаського ОЦЗ проведено 5 таких заходів, у яких взяли участь 38 осіб.