ОЦІНИТИ РОБОТУ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ДОПОМОЖУТЬ СПЕЦІАЛЬНІ QR- КОДИ
Для міграційної служби важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються підрозділами ДМС.
Відтепер оцінити роботу наших працівників громадяни можуть прямо у територіальному органі чи підрозділі ДМС, в якому отримували адміністративні послуги. Для цього потрібно лише відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, у електронний сервіс «Громадське опитування».
Як і раніше, усі заповнені з допомогою сервісу анкети з відгуками про якість надання послуг територіальними підрозділами ДМС та пропозиціями щодо покращення організації роботи автоматично надсилаються на електронні пошти підрозділів стандартів роботи, контролю та якості ДМС, а відтак – жоден залишений відгук не залишається поза увагою.
Наразі індивідуальні QR-коди розроблено для всіх територіальних підрозділів ДМС і вони розміщені у кожному з них на спеціальних інформаційних листівках. Нагадаємо, що е-сервіс «Громадське опитування» функціонує на офіційному сайті ДМС уже понад три роки, він доступний за лінком.
Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісним та комфортним.
Головний спеціаліст Наталія РЯБОВА
Катеринопільського сектору
УДМС у Черкаській області